• Gratis verzending vanaf €75,00
  • Spaar DW’tjes voor extra voordeel
  • Voor 15:00 besteld is morgen in huis
  • 3500m2 winkel in Bovenkarspel

Ruilen en retourneren

Het kan helaas gebeuren dat jouw artikelen toch niet helemaal naar wens zijn. Bij de webshop van Dirk de Wit Mode is dit geen probleem, wij helpen je graag verder. Onderstaand vind je onze garantieregels en een stappenplan waarin een duidelijk overzicht staat over hoe je artikelen kunt retourneren.

Garantieregels

Voor alle producten die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in redelijkheid van mag verwachten.

Daarnaast biedt Dirk de Wit Mode 1 jaar extra garantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. De producten van onze webshop kunnen minimaal één jaar lang gedragen worden, mits er aan de wasvoorschriften en de juiste zorg wordt voldaan. Dirk de Wit Mode is niet verantwoordelijk voor schade aan artikelen die door nalatigheid is ontstaan of voor schade die tijdens het passen of retourneren is ontstaan.

Wanneer een product binnen het jaar kapot gaat, valt deze onder de extra garantie. Er zal eerst gevraagd worden naar een foto van het artikel, zodat wij de klacht kunnen bekijken. Wanneer de klacht gegrond is, kijken wij direct met je mee voor een geschikte oplossing. Mogelijke oplossingen zijn het ontvangen van een nieuw item, een volledige vergoeding of deels een vergoeding in de vorm van een Gift Card. De oplossing verschilt per situatie.  Sommige klachten zijn niet via een foto te beoordelen. Mocht dit het geval zijn, dan zal de klantenservice een intern onderzoek starten. Bij een intern onderzoek mag je het artikel kosteloos naar ons retour sturen. Zodra wij het artikel hebben ontvangen, kijken wij hier direct naar en ontvang je binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie terug.   Heb jij een klacht over een artikel? Neem dan direct contact op met onze klantenservice.

Retourneren

Alle artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling geretourneerd worden. De geretourneerde artikelen zijn hierbij ongedragen, onbeschadigd en indien redelijkerwijs voorzien van aangehechte labels. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant zijn rekening. Wij zijn niet aansprakelijk voor een vermiste retourzending.

Ons stappenplan beschrijft duidelijk hoe de artikelen geretourneerd moeten worden. Lees verder:

1. REGISTRERENSelecteer binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling de artikelen die je wilt retourneren en kies de gewenste retourmethode.

2. PAKPak de artikelen die je wilt retourneren in en voeg het retourformulier toe. Vergeet niet het oude verzendlabel te verwijderen.

3. VERZENDENBreng je pakket binnen 3 werkdagen na aanmelding naar een postkantoor of laat je pakket ophalen door gebruik te maken van de ophaalservice (afhankelijk van welke retourmethode je hebt gekozen).

4. TERUGBETALINGZodra onze logistieke afdeling je retour heeft ontvangen, ontvang je binnen 14 werkdagen je geld terug of een aangepaste AfterPay factuur.

Meld HIER je pakket aan

Ruilen

Op dit moment is het helaas niet mogelijk om je artikelen te ruilen. De gewenste artikelen kunnen opnieuw besteld worden. Op deze manier zijn de artikelen het snelst in huis. Wil je eerst wachten tot jouw retourzending verwerkt is, neem dan contact op met de klantenservice voor de mogelijkheden.